CLIFF voor de maakindustrie
Ook voor jullie in de maakindustrie kunnen we met video het verschil maken. Door te helpen jezelf te onderscheiden met creatieve bedrijfsfilms, beter personeel te vinden met stoere employer branding video’s of ingewikkelde processen op een heldere manier uit te leggen met opvallende explanimations.
Onze ervaring met impactvolle content voor merken als Netflix, Swapfiets, KFC, Opel en vele andere bedrijven gaan we nu ook inzetten voor jullie. Want CLIFF vindt dat iedereen goede videocontent verdient.
CLIFF is een creatief videoproductie agency. We bedenken concepten voor video’s en produceren videocontent van A-Z. Ons werk onderscheid zich door creativiteit, toegankelijk voor een grote doelgroep en fun-to-watch. Ook bij B2B video’s geloven we dat een creatieve insteek en een plezierige video beter werkt, de aandacht beter vast houdt, de boodschap beter overbrengt en uiteindelijk beter verkoopt.
Dennis
Account Manager
Onderscheidende bedrijfsfilm
Je hoeft geen Netflix of Disney te zijn om toch een mooi verhaal te kunnen vertellen met je bedrijf.
Voor een onderscheidende bedrijfsfilm gaan we op zoek naar wat jullie bedrijf, product of dienst bijzonder maakt en vertalen we dit zowel in tekst als in een beeldconcept. We zoeken vervolgens de juiste beeldtaal, een stem die precies past en andere aspecten die naadloos aansluiten bij jullie boodschap. Door middel van storytelling nemen we de kijker mee in het verhaal tot aan het eind!
Uitleggen met simpele animatie
In de maakindustrie heb je vaak te maken met ingewikkelde processen, innovatieve technieken of diensten die niet makkelijk te uit te leggen zijn in een paar regels tekst of een plaatje.
Onze animaties bieden hierin uitkomst door op een behapbare-, heldere- en visueel aantrekkelijke manier jullie publiek te informeren over een toepassing of landingsplaats van jullie (nieuwe) product bij hen. Ook combineren we met evenveel gemak films met animaties om zo tot effectieve-, hybride en visueel aantrekkelijke producties te komen, altijd gericht op een door jullie vooraf gesteld doel.
Keep it short & simple: animaties van uiterlijk 60 seconden is een kostenefficiënte manier om te starten en met eigen ogen het positieve effect van video-animaties te ervaren!
Employer branding
Om aan de top te blijven, heb je het beste personeel nodig. Maar hoe werf je deze toppers en hoe hou je ze vast?
Met het inzetten van onderscheidende videocontent ben je in ieder geval goed op weg!
Om aan de top te blijven, heb je het beste personeel nodig. Maar hoe werf je deze toppers en hoe hou je ze vast?
Met het inzetten van onderscheidende videocontent ben je in ieder geval goed op weg!
Van een werken-bij video, tot interactieve films of een complete videocampagne, sky’s the limit. CLIFF denkt hier graag over mee!
Product video
Jullie weten al dat het product dat jullie verkopen top is! Nu de rest van de wereld nog. Wat dacht je van een productvideo waar video en animatie gecombineerd wordt?
Interactieve video
Betrek de kijker in de video en verhoog daarmee de engagement van de kijker aanzienlijk. Bijna alles is mogelijk, dus we doen graag een vrijblijvend voorstel!
Zo maakte CLIFF voor Deloitte een interactieve sci-fi video over de toekomst van consulting. Hoe ziet deze er uit, en welke keuzes maak jij in de toekomst?