Our latest

Catch up with CLIFF news and newbees

Video Production v/s Social Distance

Welcome in the 1.5m economy. An economy that asks for great flexibility and creativity.  We understand, it’s a crazy time. There will be pressure on your budgets. And you probably wonder if it’s safe to make videos at all.  Not to worry, producing lean &…

CLIFF presents: Nandisa Ludidi

CLIFF is een nieuw creatief talent rijker. Nandisa is begonnen als nieuwe in-house regisseur en editor. Er is niets dat mij meer raakt dan authenticiteit. Daarom ben ik als regisseur altijd op zoek naar authenticiteit, hoe groot of klein het verhaal ook is. Als gevoelsmens…

de Volksbank

With agency Heldergroen we created a corporate film for de Volksbank. Spoken word by Tom Strik.

Manu Qube

We joined forces again to kickstart their campaign with a great video for their new product. And within a day it’s picked up by tech blog Bright.nl and Nu.nl. You can support their kickstarter campaign here.

Interactive sci-fi Film for Deloitte.

We created a short 10 minute interactive sci-fi film to show how the future of a Deloitte consultant could look like in 10 years. Viewers can navigate through the story and make choices, so everyone can follow his or her own storyline. Grab a bucket…

Volvo XC40 City Safety

With our friends from We Are Blossom we made a social video for Volvo.

Wildlands TV commercial

Met Blauw Gras ontwikkelde en produceerde CLIFF een TV commercial om te laten zien dat Wildlands een dierenpark vooool avontuur is.

Tubble

Voor de Amsterdamse start-up Tubble ontwikkelde en produceerde we met CLIFF een online commercial en brandfilm om hun opblaasbare ligbaden onder de aandacht te brengen. Ook waren we verantwoordelijk voor de fotografie voor op hun site. Check de case hier.

Plastic Mining Cooperation

De Plastic Mining Cooperation heeft dè oplossing om plastic afval terug te brengen op eilanden. CLIFF maakte daarom een animatie over SID, een eiland dat ooit heel gelukkig was.

ADCN Zilveren Lamp, 2 Gouden Spinawards, 1 DIA en beste campagne Social Media Awards, 6 Lovie awards en goud Esprix

Flinke titel, maar dat is de (nog niet eens totale)  score van de #carnavalvrij campagne waar we met CLIFF verantwoordelijk waren voor alle videocontent. En daar zijn we natuurlijk erg trots op! Check de case video hier.

Play-Doh – inspireer je kind, voordat de school begint.

Met FCB Amsterdam 2 leuke online commercial gemaakt voor Play-Doh. Check de andere video hier.

Bavaria – 0.0%

Met Fama Volat (en Blauw Gras) een TV commercial en preroll gemaakt voor Bavaria’s 0,0. Een preroll die je maar niet kunt skippen.